Regionale Scouting Wedstrijden – #RSW_NVF24

19 t/m 21 April 2024

Op deze pagina’s vind je alle informatie die je nodig hebt voor de #RSW_NVF24, de regionale scoutingwedstrijden van Regio NVF.

PaRoBa indeling

Onderstaand de PaRoBa indeling voor 2024, zodra de PaRoBa Namen bekend zijn worden deze ingevuld!

Verkeersplan – Aankomst – Vertrek

Aankomst:

Paroba en bestuurder aanhanger krijgen beiden hetzelfde nummer op het moment dat de Paroba het landgoed betreedt van een medewerker. Als de Paroba zich gemeld heeft bij de aanmeldtafel en daar klaar is wordt er naar de verkeersregelaar bij de poort gemeld welk nummer met de aanhanger het landgoed op mag rijden. De bestuurder zal door de verkeersregelaars begeleid worden tot deze bij verkeersregelaar nummer 4 is. Hier mag de aanhanger afgekoppeld worden en zal de bestuurder de aanhanger overdragen aan de Paroba en zal hij/zij zelf weer  het terrein verlaten. De Paroba kan dan de aanhanger naar zijn plek duwen.

Vertrek:

Na de prijsuitreiking kunnen de aanhangers worden ingeladen. Op het moment dat het kampterrein gekeurd is door de subkampstaf op dat hij schoon wordt opgeleverd. Nadat de aanhanger gecontroleerd is door de bestuurder kan de bestuurder met de Paroba een nummer en de Badges ophalen bij de subkampstaf waarmee de bestuurder met de auto het landgoed op mag. Dit wordt gecontroleerd bij de poort wanneer deze weer bij verkeersregelaar 4 is mag deze de aanhanger aankoppelen en het landgoed verlaten.

Waar?

Scouting Landgoed Zeewolde